lördag 26 november 2011

Vart jag än går så följer du efter!

Jag har fortfarande behållning efter förra veckans roligheter. Värken förföljer mig.
I torsdags när jag vaknade och steg upp kunde jag inte vrida på mitt huvud, så ont i nacken och ner i bröstryggen, ländryggen värker den också.
Som tur var så hade jag dottern hemma, för jag skulle köra den stora tjejen till operation. Hon skulle äntligen operera bort porten.
Igår hade jag lika ont, när jag gick fick jag inte med min vänsterbenet.
Som tur var så hade min sjukgymnast fått ett återbud, så jag åkte till Tingsryd i går eftermiddag.
Hela min vänstersida är i katastrof. Jädra vad ont det gjorde, men det gör ju nytta efteråt.
Idag känns det lite bättre men det är långt ifrån bra.
Ländryggen är värst, vänsterbenet hänger inte med idag heller.
Men jag har fått tid för röntgen, och nervblockad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar