måndag 14 november 2011

Idag kunde jag knappt vakna, så himla trött i både kropp och själ.
Dottern åkte till Växjö, och när jag var färdig med mitt morgonbestyr gick jag och la mig, somnade buns, och sov i 1 ½ timma, tills den äldre ringde och väckte mig.
Helt otroligt att man kan vara så trött.
När jag lunchat fick jag lite ork och energi. Putsade köksfönstren och hängde upp mina vintergardiner. Tänkte att jag skulle ta hallfönstret också, men där låg Lotta och sov, kan ju inte väcka henne.
Nu är min kropp arg på mig, det var inte bra att putsa, fast nu är jag ju inte sjukskriven längre så då måste jag ju testa min kropp, och se vad gränserna går.
Trött är jag och fryser gör jag, tänkte att jag skulle slå in några julklappar men det får vara tills en annan dag, då jag fått tillbaka ny energi.
Väntar på att min man ska komma in så vi kan dricka lite glögg.
Sen blir det någ snarkelådan för min del
Puss och Kram, God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar