fredag 11 november 2011

TaxiMammaVarGodDröj!

Jag är inte så glad åt att köra bil. Men sedan dottern opererade sin axlen så har jag fått köra på henne istället för att hon brukar köra på mig.
Efter förra helgens trevligheter, så har det varit en tuff vecka för mig. Jag har haft fullt upp varenda dag, inte för att jag klagar, men det har varit för mycket för mig fast ändå trevligt!!
Mina ungdomar brukar köra ganska mycket på mig, så nu får jag ge igen.
Och visst är det underbart med mina härliga ungdomar, gud var jag tycker om dom!!
Idag har vi varit i Växjö, jag tjejerna och en sambo.
Vi träffades på Grand Samarkand, lunchade tillsammans, och shoppade tillsammans.
Tjejerna fick prova ut sina skidhjälmar, välja strumpor och skidglas, detta ska dom bla få i julklapp.
Nu är fredagskvällen till enda för min del, så nu säger jag:
- Puss & Kram, God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar