onsdag 16 november 2011

TaxiMammaVarGodDröj!

Nu behöver jag inte tjänstgöra som Taxi. Idag har dottern börjat köra bil igen efter sin axeloperation. Härligt!
Jag hade tid hos sjukgymnasten i Tingsryd, så då umgicks döttrarna en stund.
När jag var färdig så hämtade jag dottern, vi var och handlade mat, lunchade på Börjes.
Därefter gjorde vi dagens goda gärning, vi hälsade på min gamla faster.
 Ja, jag får säga gamla, för hon fyller faktiskt 80 år i januari. Tyvärr så blir det inte så ofta som jag är hos henne, hon blir så glad när vi kommer, och när vi pratas vid i telefonen så ber hon alltid mig komma. Men nu är det gjort! Hon är så snäll!
Eftermiddagspromenaden var lite kall, så nu har jag eldat upp i öppnespisen.
Får väl börja med middagen också, det blir fisklåda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar