fredag 9 oktober 2020

Den mänskliga faktorn!

 Igår, efter mina besök hos sjukgymnasten och vårdcentralen gick jag och handlade lite. Bla så köpte jag en ost korg. Då jag kom hem upptäckte jag att jag betalat för två ostkorgar, 149:-x2=298:- Ringde ner till Börjes, så nästa gång jag går dit ska jag ha kvittot med mig.

Idag hade jag telefontid med min läkare klockan 8.00-9.00. Tror ni att han ringde? Nej, det gjorde han inte. Så jag ringde ner, igen, till vårdcentralen. Sköterskan kollade i hans lista, men jag fanns inte med där. Hon skulle lämna ett meddelande till min läkare, så förhoppningsvis så ringer han till mig i eftermiddag.

Phu... det är just sådana här grejer som tar så mycket energi för mig. 

2 kommentarer:

  1. Mycket irriterande. Jag har nyligen råkat ut för samma sak.

    SvaraRadera
  2. Läkaren ringde mig, så Stefan körde till apoteket på vägen hem.

    SvaraRadera