söndag 28 oktober 2018

Kalashelg!

Melker Christian Wilhelm!
Igår var vi på Melkers dop i Tingsås kyrka. Det var en pigg präst som verkligen gjorde dopet till en glad tillställning.
Efter kyrkan var vi i församlingshemmet på en fest.
Eftersom jag inte kan äta vad som helst så gjorde jag en smörgårstårta och en doprulle till mig.
 Och det smakade bra, tyckte jag.
Efter dopet åkte Sofie med mig och Stefan hem, så mysigt att ha "Fia-Lotta" hemma hos oss.
Fredrik skulle träffa sitt "Klassiker-gänget"
Idag på fm kom Fredrik hit, han skulle ha sitt 25 års kalas, äntligen! Det är smidigt att ha ett kalas här hos oss, då vi kan träffas alla på en gång, än att få ha många småkalas i deras lägenhet
Grattis "Pysen" och Tack för ett trevligt kalas!

Kortfattat så har vi haft en riktigt trevlig Kalas helg!

Ps, Jissus vad jag har krabbat för att kunna komma in på min blogg, antingen så är det fel på min gamla dator, eller så är det fel på datorn........jag höll på att slänga datorn i golvet....ggggrr...
Varför lever datorn sitt egna liv? uppdaterar, eller bakdaterar som den vill???

5 kommentarer:

  1. Det är tydligen bloggstrulartider nu. Jag fick veta att en del har svårt att kommentera hos mig. Vi får väl se tiden an och hoppas på det bästa. Jag upptäckte en kommentar från dig för ca en vecka sen som jag inte svarat på. Det gällde nyponbullar. Jag använder ett vanligt recept och tar nyponsoppa som degspad. Väldigt gott. Kram

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Har inte sett dig här inne på ett tag. Hur har du det? Kram

    SvaraRadera
  4. Har inte sett dig här inne på ett tag. Hur har du det? Kram

    SvaraRadera