fredag 28 april 2017

Inget på agendan!

Nej, idag hade jag inget på min agenda. Funderade på om jag även idag skulle ha ett soffhäng.
Elsis-pälsis gillar då jag har soffhäng.
Men idag, efter lunch fick jag magisk energi.
Fick för mig att jag skulle påbörja städningen i uterummet......
Sagt och gjort....Putsade insidan av fönstren, dammsög och tvättade golvet. Tvättade av möblerna och la dynorna på plats.
Nöjdast var nog Elsa, som legat på soffan i uterummet, och sovit så gott i eftermiddag. Hon gillar verkligen att ligga i uterummet och sova.

Trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Hon trodde kanske att hon var arbetsledare. Hoppas du får en trevlig och varm långhelg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jo nog är Elsa min arbetsledare , hihi

      Radera
  2. Så härligt när energin bara kommer så där. Skönt att ha det fint i uterummet till valborg.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade varit skönt om vi haft lite varmare ute, kanske vi kan utnyttja uterummet nästa helg.

      Radera