onsdag 22 maj 2024

Studiebesök på JGA!

Vi fick en inbjudan om att besöka JGA sågverk. JGA står för Johan Gustaf Andersson.
Ann-Sofie frågade mig om vi skulle gå dit. Det skulle ju vara trevligt.
Då jag ringde till Bettan för att anmäla oss, så frågade jag om lunchen. Det skulle serveras Gulaschsoppa, så bra för det kan jag äta.
Klockan 11.00 började vår rundvandring, mycket intressant och trevligt. Där efter åt vi en mycket god soppa.  Nöjda med vårt studiebesök vandrade vi hemåt.

Tack till JGA för vårt studiebesök!


6 kommentarer:

  1. Intressant. Jag skulle också ha gått på det, om jag hade haft möjlighet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var intressant att se, speciellt robotarnas arbete.

      Radera
  2. Alltid trevligt att se hur olika verksamheter fungerar! Kram//Anna-Lena Grimsås

    SvaraRadera
  3. Studiebesök brukar alltid vara intressant. Kram

    SvaraRadera