onsdag 6 mars 2019

Äntligen!

Förra veckan fyllde Astrid 3 år. Så i fredags var vi bjudna på kalas. Mycket gott och trevligt.
Helgen sprang sedan förbi, Stefan Therese och Christian jobbade på i huset. Nu har även målaren kommit och börjat tapetsera på övervåningen.

Kalas, kalas I måndags fyllde Stefan 52 år. Vi hade bjudit hit våra föräldrar, och ungdomarna, Astrid och Melker. Tyvärr så fick vi många återbud. Jag kände mig som kvinnan i sången "Den stora dagen", för jag hade dukat, och fick plocka bort den ena talriken efter den andra.
"Jasså säger du det, du kan inte komma från".  Christian hade feber, Fredrik hann inte hem, han har åkt Vasaloppet, mamma ligger på clv, Erno kände sig krasslig, Lehna är nyopererad i bihålorna,.
Kom gjorde Therese och barnen, Sofie, pappa och svärmor. Det var ett stillsamt kalas.

Och nu äntligen har jag köpt mig en ny dator, vilken skillnad. Fast jag har inte skrotat den gamla ännu. Måste ju komma igång med den nya.
Då jag ändå var och köpte en dator, så passade jag på att köpa en apel-tv, Stefan fick den i födelsedagspresent utav mig.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Ibland blir det inte som man tänkt sig. Hoppas du blir nöjd med din nya dator. Kram

    SvaraRadera