torsdag 14 mars 2019

Man blir så glad.....

Igår skulle Astrid på minisim, Melker kan inte följa med, så Stefan och jag ställer mer än gärna upp och passa honom.
På kvällen skulle jag på symöte ,så Therese och jag tog barnen och gick till Börjes för att handla lite, för det skulle jag inte hinna med efter minisimmet.
Jag hade Astrid i kundvagnen. Då vi gick förbi brödet sa hon -Momo, dä ä det junt böd, du kan köpa de! Klart att jag köpte rund bröd, för det vill Astrid ha näst hon kommer till momo o mofa.
Borta i charken pratade jag med en person, och nämnde då "min man", då vi gick vidare sa Astrid -momo, din man ä min mofa. Alltså, hon är för söt, vår lilla Astrid!

Att få träffa och umgås med våra älskade barnbarn betyder så mycket. Trots min värk och elände så livar de upp livet för mig, de ger mig så mycket glädje och kärlek!

4 kommentarer:

  1. Livets efterrätt, säger många.
    Jag är så glad att all min värk är borta nu efter operationen. (får glädjas över det när jag inte har några barnbarn)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Barnbarn är ljuvliga. Kram

    SvaraRadera