tisdag 12 januari 2016

En taskig blandning!

Det har visst varit lite för mycket för mig, nu igen.
Igår var jag först på stickcaf'et, på em hade jag ett välbehövligt besök hos sjukgymnasten.
När jag ändå var igång och hade fullt upp, så passade jag på att ha symöte.
Idag har kroppen sagt nej.
Jag sov länge, sen har jag tagit det lugnt. Plockade undan tomtarna, då jag ändå gick förbi och skulle upp.
Vi brukar ha tomtarna på vinden, men nu har jag bestämt att ha de i skänken i bokrummet. Tänk så lätt det är att tömma skänken, men vad ska jag göra av allt som varit där i??
Då jag inte låg på soffan stickade jag lite. Gjorde ett par sockar till bebisen. De grå är nog lagom då bebisen är en 6-8 månader.

Efter en vilodag, med lite små plock har jag nu trillat omkull i min snarkelåda.
Natti-natti!

2 kommentarer:

  1. Jag blir så sugen på att sticka babykläder när du visar vad du gjort. Det finns inget roligare. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det lär nog inte fattas något hemstickat till vår bebis. Är ju så spännande!

      Radera