torsdag 10 december 2015

Nu är jag färdig!

Det händer att jag börjar redan i januari att köpa julklappar.
Sen gömmer jag, och glömmer vad jag gömt.
Ofta så köper jag alldeles för dyra julklappar till våra tjejer.
Men i år tror jag att jag har koll på läget. (det brukar jag ju ha)
Igår åkte jag in till Grand Samarkand i Växjö för att köpa de sista julklapparna. Det var inte alls mycket folk där, så jag hann tom att köpa nya kläder till både Stefan och mig.
Jag var färdig lagom till Stefan slutade att jobba, så vi kunde åka och handla julklapp till oss. I år köper vi en gemensam grej, vi gör så ibland.
Nu kan jag gå och småpula inför julen.
Kanske eventuellt att jag måste komplettera något.

Må Väl!

6 kommentarer:

  1. Det där känner jag igen att vara tidig med att köpa julklappar och gömma undan. Jag brukar gömma dem så bra att jag inte hittar dem sen. Ett åt fick julklappen bli födelsedagspresent året efter i stället, för hur mycket jag än letade så hittade jag inte paketet till julen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är jag inte ensam, fast då jag gömt och glömt, kommer jag inte ihåg förrän jag hittar det jag gömt

      Radera
  2. Jag brukar gå och fundera under året vad jag ska köpa för julklappar. Bra att ha lite framförhållning. Så skönt att du är klar. Jag har 1 julklapp kvar att köpa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är ju du också nästan klar. Skönt de.

      Radera
  3. Skönt att vara klar med klapparna!

    SvaraRadera
  4. Ja, det är skönt. Idag har jag även skrivit färdigt julkorten.

    SvaraRadera