söndag 23 november 2014

Nanedax för lilla frun!

Det är mycket att sköta, och ingen att skicka.
Nu är det bara för mycket för mig, och jag vet inte hur jag ska orka med allt, eller inget.
Jag behöver inte känna så mycket, men jag tycker att det är jättejobbigt då mannen jobbar över/extra/mycket. Vill ju ha honom hemma, då han ska vara hemma. PHU:.......
Idag har jag, tillsammans med mina döttrar och pojken varit hos mamma och E på kalas. Mamma hon är i fyllan, på tisdag har hon sin födelsedag, så vi kalasade i dag.
Vi har haft en trevlig eftermiddag, vi fick som vanligt en god middag, och god kaka till kaffe/te´t. TACK för oss, lilla mamma!

Trött och sleten för övrigt är jag, men jag tror att mannen är tröttare....
Och nu ska frun i huset, det vill säga jag själv, trilla i snarkelådan...
Puss & Kram, God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar