onsdag 13 mars 2013

Vill också ha roligt!

Dagarna rullar på. I fredags hade jag en sova soffan dag. Och i lördags hade jag en ännu mera sova på soffan dag.. Å vad jag skulle vilja slippa vissa saker i mitt liv.
Och jag måste ju också få ha roligt, så i lördags kväll trotsade jag min huvudvärk och övriga krämpor och gick på "Humbles-festen". Man får ta egen mat och dryck med sig, så vi hade köpt planka ifrån Linneryds matöppet tillsammans med två andra par här i byn.  Och den plankan kan jag varmt rekommendera till er som ska köpa planka som bor här i trakterna. Där ligger både Börjes i Tingsryd och Ingers i Växjö mycket i lä.
En mycket trevlig kväll, tycker jag. Fast värken satte käppar i hjulet, så jag vandrade hem vill 23-tiden.
Eftersom jag inte dansar längre så låg jag inte pall efter en dansant lördagskväll, utan låg pall av det vanliga och sen tröttheten. Och visst hade vi kul!
Veckans dagar flyter på, och jag gör inte så mycket.
Jag har planerat en rehabiliterings resa för mig. Då jag bara ska vara i en hel vecka, bort ifrån vardagens alla måsten. Jag känner att jag behöver detta, att slippa se vad som borde göras hemma, som jag inte orkar. Och detta är något som alla andra också borde tänka på!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar