lördag 13 oktober 2012

Fina höstdagar!

Vi har haft super härligt väder nu denna veckan. Tyvärr så Har jag inte orkat vara ute så som jag skulle vilja. Det är de där otäckingarna som flyttat in i min kropp som hindrar mig till mycket.
Jag har den sista veckan legat det mesta. Huvudvärken är fortfarande bedrövlig, den kommer ifrån min nacke, phu. Vad har jag gjort vår herre för ont, som ska behöva lida på detta vis.
Jag har åter mailat våra politiker. Har fått några svar, varav ett ifrån KD, de är helt omänskliga.
Fy vad jag blev ledsen över deras svar.
 Lotta, hon njuter i sitt träd. Sitter mycket där och beundrar naturen.
 Solen sken så fint på den föredetta hundgården och träden.
Apebebisen är en kär vän, Elsa har bara tre stycken i olika storlekar.
I går när Elsa och jag var ute på promenad, tog vi aspelunnavägen, en skogsväg, där fick hon springa lös. Å vad hon tyckte det var härligt, in i skogen och studsa runt, sen ut på vägen igen.

Idag har vi regn hos oss, inte alls skönt. Eldar i både vedspisen och i öppna spisen så nu har jag det nästan för varmt, bara nästan!
Huvudet håller nu på att sprängas, så nu ska jag åter inte soffläge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar