fredag 24 augusti 2012

Återigen fredag!

Så har ännu en vecka gått.
Jag har tänkt, funderat och grubblat mycket. På allt och inget, och mitt lyckliga men ändå olyckliga liv.
När värken, tankar och funderingarna fördärvar min vardag så får jag vara evigt tacksam för mina kära.
Denna vecka har jag haft sådan värk om nätterna att jag vaknar av smärta när jag rör på mig och även av mitt egna smärt skrik.
I onsdags då jag var hos sjukgymnasten i Växjö, och hon satte öronakupunktur träffade hon rätt direkt, hon behövde inte alls leta efter mina ömma punkter. Tur att det gör nytta, annars så hade jag aldrig utsatt mig för denna smärta.
På dagarna försöker jag att göra något. Håller ju på med operation sanering, som jag kallar det.
I onsdags kväll fyllde mannen bilen med skräp, så igår hämtade jag dottern, behövde hjälp på soptippen. Det var två gamla sängbord, tre säckar med gamla kläder, den gamla datorn och mycket annat. Skönt.
Därefter tog jag tag i skänken vi har i sovrummet. Varför spara på alla gamla papper och pärmar som jag aldrig kommer att läsa eller titta i. Tog även bort lådan i skänken, där jag satte in DVD`n. Jag blev så nöjd så med mitt arbete. Funderar på om jag ska sätta dit videon jämte.

Men det är nog så att det är inte blir av att rensa, men sen dottern DY flyttade har jag bestämt mig för att hela huset ska rensas ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar