lördag 5 januari 2019

Det gäller att njuta!

Jag har världens underbaraste tjejer och svärsöner, och inte tala om vilka underbara barnbarn jag har.
Förra helgen så fick jag en snap av den ena svärsonen då de skulle äta älgfilé, utan svärmor. Sicken svärson som inte bjuder svärmor på älgfilé, bara skickar en snap....

Haha, tänkte jag, pojken ska få igen.......

Ikväll har Stefan och jag varit själva. Så, då gäller det att passa på...
Bilden kan innehålla: mat
Därför så har vi ätit oxfilé, hasselbackspotatis, med champinjonsås och färsk sparris. Så himla gott.
Pojken fick en snap, hihi. Jag ger igen.....

Kortfattat så kan jag meddela att jag har två helt underbara tjejer, har man tjejer, så får man killar. Jo, Stefan och jag har även två härliga killar.  Inte tala om våra fantastiska barnbarn, de älskar vi över allt annat. DVS Livets efterrätt!

2 kommentarer: