fredag 4 januari 2019

Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Vi har precis gått in i ett nytt år, år 2019.
Vi har många dagar som vi ser fram emot, med glädje, under 2019.
Det är en hel del födelsedagar, bla så började svärsonen 2019 med att fylla 30 år, Grattis till Christian. Min systerson fyller också 30 år nu i januari. Sen har både Stefan och jag systersöner som fyller 25 år, Stefans syster fyller 50 år, Astrid fyller 3 år, Melker 1 år, + alla andra i släkten som fyller år.
Min systerdotter tar studenten, Sofie tar sin examen, och 2019 års höjdpunkt- Sofie och Fredrik ska gifta sig.
Jag ser fram emot alla dessa dagar med glädje.
Men sen kommer det dagar, som vi inte alls tar emot med glädje. Fast som tur är så kommer dessa dagar oftast helt oförberett. Om man nu kan kalla det för tur.....

Nu ska vi inte måla FAN på väggen!!
Utan hitta ljusglimtarna här i livet, njut utav det goda!

Då det jobbiga och trista kommer, försök att göra det bästa utav situationen, trots allt så fånga ljusglimtarna, och njut av det goda!
Inget blir bra om vi deppar ihop.

Jag är så glad och tacksam att jag har Stefan, tjejerna, svärsönerna, Astrid och Melker. Älskar er allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar