tisdag 27 november 2018

Jag får många glada skratt!

Astrid är så söt, hon går och småplockar.
Hon och Fredrik gjorde "köttbullar" av lera i hennes kök. Jag tänkte väl inte vad köttbullarna tog vägen.
Bilden kan innehålla: inomhus och mat
Men efter några dagar då jag öppnade skafferiet så hittade jag dem i hennes lilla gryta.

När jag hade betalat några räkningar, och skulle sätta in dem i pärmen så hittade jag lite duplo i skrivbordsskåpet.  Jag blir så varm och glad, får mig riktigt goda skatt.
Bilden kan innehålla: inomhus
Nu i helgen låg det ett lock i skåpet, men burken var borta, funderade lite men tänkte att den kommer väl fram någon gång.
Då jag gick upp på Therese rum så stod burken på sängbordet, med leksaksmat i, där uppe låg även en av mina raggisar.
Ett gott skratt förlänger livet, jag får många goda skratt av vår lilla tjej.

2 kommentarer: