söndag 23 september 2018

Jag är så tacksam!

Jag har fullt upp, mest hela tiden.
Träffar min älskade familj.
Therese , barnen och jag har varit i Älmhult på IKEA. Man hittar alltid en massa saker som kan vara bra att ha.
Som vanligt så har Therese med familj varit hemma i helgen. De stod för all mat i går, frukost, lunch, middag. Så himla gott!! Tack så mycket!
Igår kväll kom även Sofie hem till oss på middag.
Christian har haft semester, varit här och jobbat med snickaren, Therese och barnen har också varit här.
I onsdags åkte Therese, barnen och jag till Växjö. Jag skulle justera mina glasögen, Therese skulle handla till barnen, sen var vi hos Sofie o Fredrik på lunch. Tck för god mat.

Jag har haft mycket roligt för mig, mer än jag egentligen orkar, men kul har jag haft det.
I min vila så har jag sticket i händerna. Har stickat mycket till Astrid i Alpacka-garn, så nu skulle jag sticka till Melker i blått garn. Men fy vad det var svårt med mönsterstickning i blått alpacka-garn.

I morgon börjar en ny vecka. Få se vad som nu kommer att hända. Sova...sova...sova...kanske. Det är iallafall vad jag behöver.


4 kommentarer:

  1. Vilket gulligt set du stickat, blir varmt och skönt till vintern.

    SvaraRadera
  2. Mysig tröja. Nu blir det nog mer stickat och virkat när det blir mörkt tidigare om kvällarna. Jag ser lite fram emot det. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Sticket är ofta i händerna framför TV`n.

      Radera