måndag 16 april 2018

Ännu en trevlig helg!

Jag brukar sova lite längre alla dagar i veckan. Detta vet Therese och Christian om.
I fredags kväll bestände de sig för att komma hem och överaska oss.
Strax efter 7,00 fick Stefan och jag varsitt sms att vi skulle sätta på kaffet.
Då de kom frågade Christan om jag hade fått bråttom med att stiga upp.
Hahaha, både Stefan och jag hade ätit frulost då de kom. Men vi åt frukost igen, för inte säger man nej till nybakade frallor.
Therese hade även bestämt att hon skulle laga lunchen, tacorulle, så gott.
Andra helgen i rad som Therese fixar maten.
Tack så jätte mycket, det var gott.

I går kom min syster och svåger hit för att hämta deras husvagn. Då Acke vevade stödben, så invigde Sara och jag husvagnssäsongen, vi tog varsin stödbensöl. Ett måste, om ni frågar oss. Hihihi...

En trevlig helg, vi har även hunnit att vara på 18-års kalas, min systerdotter, tänk vad tiden går.

2 kommentarer:

  1. Härligt när någon annan står för matlagningen. I helgen har Rasmus lovat att göra fisksoppa....han är en inbiten fiskare. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så härligt! Han är duktig, din Rasmus.//Kram

      Radera