onsdag 5 april 2017

Ett leende, mitt leende!

Idag har vi mys, Stefan och jag.
Stefan har morfar-ledigt. Så vi tog med oss Elsa, och körde till Tingsryd. Therese och Christian jobbar båda två idag. 
En heldag med Astrid. Hundarna trivs också bra ihop.

Vädret har inte riktigt varit det nästa, men vad gör det. Jag ska ändå inte sola nu då jag smörjer ansiktet med kortison.
Förhoppningsvis så ska jag sluta med salvorna om fem dagar. Är jag inte bra tills dess så kommer jag att ringa eller kanske maila till läkaren.

4 kommentarer:

  1. . . . eller så maila du till mig med ett sådant glatt ansikte som nu.
    Tack lilla Lisa, nu blev jag gladare av att se ditt leende,
    även om du kanske mår pyton så ser man det inte, hi hi . . . .
    Ett leende ger alltid sol i hjärta sol i sinne.
    Så kul för er med en mysdag, med både barn och hundar.
    Sköt om dig, kram/ Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, jo jag ska maila dig ett eller flera leende, bara vänta du.
      Nej jag är ganska så bra på att dölja hur jag mår. För det blir man inte piggare av. Har ju inte valt mitt sjuka liv, utan jag vill njuta av det goda.

      Radera
  2. Alltid kul med en barnbarnsdag. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. En underbar dag! Kan undra vem av oss som är tröttast. Elsa har allaredan gått upp och lagt sig.

      Radera