fredag 10 juni 2016

Sjung om studentens lyckliga dar.....

Igår åkte jag med Stefan in till Sofie i Växjö.
Jag låg på soffan och halvsov ett par timmar, och det var välbehövligt.
Vi knatade ner en runda på stan. Jag behövde mig en ny bikini.
Oj då, det blev visst en strandblus också
Efter lunchen gick vi en runda med Elsa innan det var dags att göra oss i ordning. Jag hade min lockpinne in, för jag ville prova någon form av håruppsättning på Sofie.
Färdiga för fest, åkte vi till Katedralskolan.
Söta kusin Stina tog sin student i går.
Vi var nog en 25-30 personer som kom på student festen.
Tack för oss, och lycka till här i livet Stina!

2 kommentarer:

  1. Strandblusen är jättefin. Roligt med studentfirande. I år känner jag ingen som tar studenten.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Strandblusen kan vara skön att ha då jag åker till Kreta.

    SvaraRadera