lördag 12 april 2014

Räkningen!

Jag började min räkning på 1, som man brukar, och hade som mål att räkna till 26.
Då jag var på 23 kom ett glädjande besked, och jag kom liksom av mig lite. Och nu är jag på 24, räkningen fortsätter, på tisdag är jag på 25 veckor.
Idag är det lördag, sen kommer söndag, måndag, och därefter min lyckodag Tisdag.
Vad jag längtar, tror inte att någon förstår, vad jag längtar.
På tisdag är det meningen att Djävulen ska bort. För på tisdag ska jag in till operation, och jag ska slippa stomin. En hel vecka tidigare än vad läkarna sa.
Skiten ska inte vara på magen, utan komma ur röven! Så de så!

3 kommentarer:

  1. Hej! Här är jag alldeles ny o läser hos dej. Måste säga att jag skrattade till lite när det gäller "skiten som ska ut genom röven".
    Hoppas ändå din operation går bra. Måste bli skönt att slippa påse!
    /Knatten

    SvaraRadera
  2. Äntligen!
    Jag ska tänka lite extra på dig på tisdag.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Äntligen säger jag med, jag gläds med dig att den blir av tidigare än som sagts.
    Catta och jag pratade en hel del böcker när vi jobbade ihop och gav varandra tips på läsning. Nästa gång du träffar henne får du hälsa från mig att jag saknar vänskapen från Fresh.
    Håller tummen för dig att det ska gå bra på op....kram

    SvaraRadera