fredag 17 januari 2014

Examensdagen!

Äntligen så har den stora examensdagen kommit, för våran äldsta dotter.
Direkt efter gymnasiet började hon läsa till tidig lärare dvs lärare för år 1-6, på Universitetet i Växjö.
Tyvärr så fick hon ta ett ofrivilligt sabbatsår, då hon drabbades av Cancer, "FuckCancer".

Idag ska jag trotsa min sjuka, och åka in på hennes Examens ceremoni tillsammans med min man och dotterns sambo. Nej, jag har tyvärr inte blivit frisk, feberfri men förkyld, och så har jag hostat sår i halsen.

På måndag börjar dottern sitt jobb i en klass 1. Skolan ligger bara ett stenkast ifrån där hon bor.

GRATTIS VÅR ÄLSKADE DOTTER!

3 kommentarer:

  1. Jättestort grattis till din dotter som tagit examen och ett stort plus att hon fått jobb med :)
    Hoppas du snart blir frisk från din envisa förkylning..kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till Therese. Roligt att hon fått jobb.

    SvaraRadera
  3. Gud så underbart!
    Ett STOORT grattis till henne!
    Kram!

    SvaraRadera