söndag 10 juni 2012

Söndag kväll!

Inatt har jag varit i Växjö och hämtat dottern, det tar en timma att köra framochtillbaka. Mannen låg nere i gästrummet under tiden som jag var iväg. Därefter gick han upp, och jag la mig här nere.
Elsa sov till 7.30 idag, så skönt för mig.
Två nätter i rad har Elsa inte gnytt, så inatt ska jag sova uppe i min säng, hon ska få vara i kompostgallret under trappan så att jag hör henne. Måste ju testa. Ska ställa klockan ett par gånger i natt och gå ut med henne.
Jag har revolution i hela min kropp från huvudet ner i benen,och magen är som den är, nästan katastrof. Men idag har jag ändå lyckats göra lite, så jag känner mig mycket nöjd, men det gör inte kroppen för den är nog ganska sur på mig känner jag. Fingrarna är inte alls vad dom borde vara...
Sängen har jag också hållt varm idag, jag lyssnar på pepparkakshuset av Carin Gerhardsen.
Ikväll har vi haft besök av min syster, hennes sambo och deras dotter. Dottern ville träffa Elsa, och det ville hennes föräldrar också göra.

Ha en fortsatt trevlig söndag!

1 kommentar:

  1. Glöm inte att ta hand om dig vännen. Inte bra om du nonchalerar din kropp...men det vet du ju redan om ;-)

    Hoppas det går bra med lilla hunden i natt.

    Många kramar Jenni

    SvaraRadera