lördag 9 juni 2012

Busdag!

Idag kom Signe hem till Elsa. Dom har inte träffats tidigare.
Det var lite tuffa tag stundvis, men dom hade kul. Signe är runt 1 år och Elsa 8 ½ vecka. Vilken skillnad, Signe är nu JÄTTE-stor när vi jämförde med Elsa.
Dottern och hennes sambo ville ha lite lunch också när dom ändå kom hem. Det är så roligt när dom kommer, Den yngre var också hemma.
Vi var ute i trädgården med hundarna, och jag glömde att ta på mig en skafs, himmel vad det känns i nacke och axlar, som även går upp och ger mig denna huvudvärk. Lite blåst i glömskan, att jag inte lär mig.....
Inatt har jag sovit gott, skönt. Fast det blev lite sent igår, vi var inte hemma förrän vid 23-tiden. Elsa väckte mig vid 4 inatt sen sov vi till 7 då vi åt frukost, därefter sov vi till 10, Underbart.
Dottern DY ska ut på krogen ikväll, så ikväll är det TaxiMammaVar GodDröj,  Det är bara att köra och se glad ut =0)...

1 kommentar:

  1. På en gång blir den minste stor....skönt om de blir bra kompisar.

    SvaraRadera