tisdag 29 maj 2012

Dagens elakheter!

Jag har inte jobbat i trädgården.
Jag har inte storstädat huset.
Jag har inte kört bil i många mil.
Jag har inte ansträngt mig över huvetaget
Jag har legat på soffan, för jag har inte orkat vara uppe, har inte tyat med någon aktivitet.
Men inte fasen har jag mindre ont.
Inte fasen kan jag vara utan alla mina piller.
Jag kan inte sova rätt om jag pillar i mig det jag ska och lite till.

Jag har några elaka tankar, som jag tänker!
Man kan inte härja runt som en idiot, för då kan man få ont.
Fast jag har ont utan att göra någonting, och gör jag någonting så blir det bara värre.
Men inte fan hör du mig att gnälla, kanske att du kan läsa om det här på bloggen.
Jag tycker inte om sjukprat!!..... phuuuuu..........
Nu har jag avreagerat mig lite, TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar