torsdag 22 mars 2012

Underbara vår sol!

Idag efter lunch kom solen fram.
Jag letade fram lite solkräm, och smörjde in mig lite, satte ut min badenbaden, hämtade kudde och filt, sen hade jag det hur skönt som helst. Lotta kom också om gosade.
Sådan här dagar känns livet lite lättare!

Idag har jag även skrivit färdig vecka 13´s matsedel, har även skrivit handlalistan så dom olika maträtterna ska kunna tillredas, med rätt ingridienser. Känner mig nöjd med det!

Haha, hörde idag att Försäkringskassan bytt namn till Förnedringskassan . hihihi. Ett kul skämt, men tänk så passande namn..

Var bara tvungen att testa Kärcher fönsterskrapa idag. Jag putsade två fönster, ut-in- och emellan. Med kärcher var det halva arbetet, mot vad det är med trasor, eller gamla hederliga skrapor. Jag kan varmt rekomendera att inköpa en sådan. Okej, söstra och dotra, ni ska få låna den!!

Ikväll har jag och mannen gått en runda i det fina vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar