söndag 7 april 2024

Hemma igen!

I fredags förmiddag blev vi i tjejligan dvs symötesgänget skjutsade till tåget i Lessebo, vi skulle ta tåget ner till  Hyllie utanför Malmö. När vi checkat in på hotellet strosade vi runt lite. 
I går då vi ätit frukost så gick vi över vägen in till sy och handarbetsmässan.
Alltså lapptäcken var fantastiska. 
Likaså de virkade djuren.
Jag gillade apan.

På kvällen var vi tvungna att besöka baren. Mycket gott och trevligt. 
Idag efter frukosten tog vi oss en handarbetsstund, innan vi checkade ut och åkte hemåt, och blev hämtade.

Väl hemma så upptäckte jag att mina minipåskliljor under äppelträdet slagit ut, i fredags så såg jag inte några knoppen, tänk vad det händer mycket under våren. 

Trött efter en underbar helg så somnar jag ovaggad ikväll!

4 kommentarer:

  1. Så kul Och en handarbetsmässa passar ju symötesgänget. Kram //Anna-Lena Gs

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi hade jätte kul och trevligt! Kram

      Radera
  2. Det där hade jag nog gillat. Handarbetsmässan alltså. Kul för er och extra roligt att få ha en helg med goda vänner.
    Jag känner en dam som är en fena på att virka olika slags djur. Fantastiska skapelser gör hon. Rena rama konstverken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi hade en toppenhelg. tre av vännerna köpte material till att virka djur.

      Radera