tisdag 22 februari 2022

Bra att avvakta lite!

 Jag köper mina hårvårdsprodukter hos Lyko, smidigt att beställa och hämta här i affären. 

Förra veckan fick jag ett mail ifrån Lyko. De skrev att de saknade mig, så jag skulle få 15 procents rabatt. 

Men jag tänkte att jag avvaktar, för jag har precis påbörjat det jag köpte sist.


I går fick jag ett nytt mail. De hade nu 20 procents rabatt.  Smålänning som jag är, så beställde jag hem mina produkter.

Ikväll satt vi och kollade på ”Livet i Köpinge” . De är för härliga. Åke pratade om sin fru. Han sa att han och hans fru bråkade inte med varandra, men de skällde på varandra. Haha, vad är skillnaden?!

6 kommentarer:

  1. Nytt märke för mej ! Ska kolla upp! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har dålig kvalité på håret, har märkt stor skillnad på håret sen jag började med Maria Nila. Det var min hårfrisörska som tipsade mig.

      Radera
  2. Det är en djungel av olika märken på skönhetsprodukter. Man får väl bara chansa. Kram

    SvaraRadera
  3. 20 procents rabatt. Då skulle jag också köpa.
    Köpinggänget är verkligen härliga. Jag har inte sett det senaste avsnittet än.

    SvaraRadera