fredag 30 juli 2021

Jag har gjort det förut, och nu har jag gjort det igen.

 Idag på morgonen körde vi och köpte 20 liter mjölk. Sen gjorde jag tre små gluten fria ostkakor på 5 liter mjölk, därefter gjorde jag tre större ostkakor på 15 liter mjölk. Spännande att se hur de glutenfria blir.

Tyvärr så har jag mått skit idag, men det har visst en förklaring. Har ju gjort det förut, och har nu gjort det igen, missat morgon medicinen. Det är inte bra. Men det är bara att ta tag i mig, och ladda inför morgondagen. Mamma ska ha kalas på vår loge, så de har varit här och förberett inför morgondagens kalas.

Astrid kom bort efter lunch och sa - Det blir ju kul att ha kalas här på logen i morgon i regnet. Tänk vilka kommentarer en femårig kan komma med. Fast det är inte lätt att veta vädret då man planerar kalas.

2 kommentarer:

  1. Aj aj aj!! Inte bra att missa medicinen!
    Bäst är varianten av mobil som man kan ha i fickan. Ha en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mamma ville förvissa sig om jag jag hade tagit den igår, så det var det första mamma frågade mig igår då hon kom -Har du tagit din medicin?

      Radera