lördag 19 juni 2021

Skoskav!

 Nu har vi verkligen sommar-värme hos oss. Mina älskade Reiker-sandaler är så sköna, sliter upp två par per år. Fast nu har jag fått skoskav, så jag han inte använda några utav dem.

Nå väl, det finns något i mina gömmor. Så jag tog fram mina sjukhus-inneskor. Dessa skor använder jag i vanliga fall enbart då jag är inlagd på sjukhustet. Fick tyvärr skoskav även utav dessa.
Men visst, jag måste ha sko på fötterna. Fast det bär mig emot att gå med mina birkenstock ute, nöden har ingen lag.
Fasen, nedrans skoskav...... Har ett par gamla ecco-sandaler, som jag tänkt slänga. Vilken tur att jag inte ha gjort detta. Och ikväll på promenaden så fick mina älskade promenad sandaler hänga med.
Det är inte alls viktigt att ha snygga skor, för det det viktiga är att ha sköna skor, visst är det så!!

Sommar, sommar och sol!!!! Det är inte så ofta som jag gör inlägg, och tyvärr så missar jag många inlägg. Men jag brukar försöka läsa i kapp. 
Mannen i mitt liv sover så sött, Elsa ligger brevid
Men... okej..... Jag/vi önskar er alla en trevlig helg!!


5 kommentarer:

  1. Det är nästan omöjligt för mig att ha sandaler eftersom jag måste ha inlägg i skon. Det måste vara en sandal med hel bakkappa och det finns tyvärr inte många att välja mellan som är sköna att gå i. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har du inte lämnat in till ortopeden för att få uppbyggnad i sandalerna?

      Radera
  2. Oj Oj Oj! vad du har skor!!!
    Det är viktigt att ha bra på fötterna.
    Sv. Jag har aldrig förstått mig på människor som skaffar djur och sen inte tar hand om dom..
    Ha en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så viktigt att ha sköna skor!

      Radera
  3. Trevlig helg till dig också! Kommer lite sent, men det blir ju en ny helg... tillika midsommarhelgen. Här har det inte varit sandalläge på ganska länge. Men på onsdag ska det viss bli varmt. Får väl se om det stämmer.

    SvaraRadera