lördag 21 mars 2020

God bättring!

Efter sista veterinärsbesöket och dunderkur så tycker jag att Elsas öga ser bra ut. Idag har hon tagit sista antibiotikan, vi fortsätter med kortisonet och två stycken ögondroppar, så får vi se vad veterinären säger.
För drygt en vecka sedan var vi på Evidensia och blev  hänvisade till Ljungbys smådjursklinik, där de har en speciallist på ögon, så vi åkte dit. Vi hade tid där igen till ögons speciallist veterinär som i torsdags, tyvärr så blev det inställt, pga Corona. Vi var där den 13/3, hade återbesök den 19/3, tyvärr så ringde de återbud, för ögon speciallisten jobbar inte just nu i "Coronatiderna", det förstår jag, och hon är fyllda 80 år, och i riskzon.

Tänk vad denna Corona ställer till det för oss alla.
Både Stefan och jag är i riskzon.
Jag har väl inte tänkt så mycket på det hela, men har nu tänkt om. Så nu undviker jag folksamlingar.

Med andra ord!!
Undvik folksamlingar!
Tvätta händerna!
Tvätta händerna!
Tvätta händerna!
Givetvis med tvål och vatten.
Det är även viktigt att sprita händetna!!

1 kommentar:

  1. Hej alla. Jag såg kommentarer från personer som redan fick sitt lån från STEFAN PERSSON FINANCE och sedan bestämde jag mig för att ansöka under deras rekommendationer och för bara några timmar sedan bekräftade jag på mitt eget personliga bankkonto totalt 550 000 kronor som jag begärde. Det här är riktigt bra nyheter och jag rekommenderar alla som behöver ett riktigt lån att ansöka via sin e-post (steglan247@yahoo.com) Jag är glad nu när jag har fått det lån jag begärde. Att få lånet är mycket enkelt och enkelt att förstå, det finns ingen betalningskomplikation. Jag rekommenderar starkt och uppriktigt denna låneplattform för alla som söker ett snabbt och brådskande lån idag, du har en. Skål...

    SvaraRadera