fredag 20 september 2019

Hon är för härlig!

Ibland är livet värre än vanligt. Värken i hela koppen har varit katastrof i snart ett halv år, och huvudvärken är hemsk, vissa dagar ännu värre. Tur iallafall att Zomig nässpray hjälper mig.
Nu i veckan gick jag in till Therese och barnen. Älskar mina barnbarn, så trots min huvudvärk så stannade jag på en fika. Tur att jag inte är så jätte känslig för ljud och ljus.
Då jag skulle gå hem ville Astrid följa med, men då sa både Therese och jag nej. Jag kände att jag inte orkade, behövde vila, och Therese förstod detta utan att jag behövde säga något. Så fick det bli.
På kvällen tog Stefan hem båten, då han tvättade den fick han hjälp utav Astrid. När de var färdiga följde hon med morfar in. Utifrån hallen hörde jag, -morfar nu får vi vara lugna, för mormor är sjuk i huvudet! Hahaha...både Stefan och jag började gapskratta, Vår älskade lilla Astrid!!


2 kommentarer: