tisdag 25 juli 2017

Norregårds camping!

Våra campinggäster som kom och checkade in till lunch i går, Har idag efter lunch, checkat ut, och kört vidare med sitt torp(husvagn).
Så trevligt, då min bror och svägerska kommer och hälsa på.
Det blev sent i går kväll. Nästan lite för sent, om ni frågar mig. Men har man trevligt så går tiden alldeles för fort.
Idag efter vår "hotellfrukost", blev det en morgonpromenad, följt av lite 11-kaffe.
Stefan och Clifton körde en tur och inspekterade våra domäner.
Då vi ätit lunchen, packade de ihop sig, och torpet, och körde vidare.
Tack för besöket, och välkomna åter!
Tycker alltid att det är kul att träffa våra familjer.

Tråkigt är att mitt ansikte har börjat att spöka igen. Jädrans klåda, brännande hetta, och svullen.
Vad jag blir less på detta....

6 kommentarer:

  1. Trevligt med besök. Det piggar alltid upp.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte så ofta som vi träffas, då han bor nästan 20 mil härifrån.

      Radera
  2. Sommaren är fantastisk...många är ute och reser då och man har möjlighet att träffa familj och vänner.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. På sommaren blir det av att man umgås mera.

      Radera
  3. När man inte träffas så ofta blir det desto roligare och trevligare.
    Här har släkt och vänner passerat i flera veckor, nu vill jag hälsa på dem, hi hi hi . . .
    Så vi åker till lilla barnfamiljen på Tjörn blir över natt, (jag moster)
    givetvis ska Ludde följa med, han är en duktig resenär.
    Kram/ Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det kul att få besök, och lika roligt att besöka släkt och vänner.

      Radera