fredag 16 december 2016

Sympati?

Mitt huvud är inte riktigt som det borde vara. Och jag funderar på om Elsa också har huvudvärk.
Igår fick jag gå upp i sovrummet och hämta henne, då var klockan över 11,00
Hade jag inte hämtat ner henne, så hade hon sovit ännu längre.
Vi sov länge idag också. Vad jag hade varit glad om jag varit lite piggare.
Vila, vila och vila, det blir jul iallafall, och jag tänket inte göra en massa saker som ingen ändå inte ser.
Julpyntet är framplockat , maten är förbered, och jag kan ta det lugnt.

Ikväll har vi varit hos våra goda vänner på kalas. Tack Jocke och Bettan för en trevlig kväll, med god mat o dryck.

Nu väntas en trevlig helg! /: kram


2 kommentarer:

  1. Santos var också väldigt morgontrött, men han var gammal. Det var väldigt bekvämt för jag slapp ränna ut i ottan på nån kisserunda. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan vara lite jobbigt om man ska iväg på fm, och Elsa inte vill ut på promenad.

      Radera