tisdag 9 februari 2016

Älskade ungdomar!

Har jag sagt någon gång att jag har underbara ungdomar?
I söndags ringde Therese, hon, Christian och Signe ville komma hem och tvätta bilen, de undrade även om de fick bjuda oss på kvällsmat.
Klart att de fick de.
Hemmagjorda hamburgare, sötpotatis och en massa goda tillbehör. Så himla gott, så de får de gärna göra om.
Jag fortsätter med mitt avkopplande tidsfördriv. Storleken har verkligen varierat nu den sista tiden. St 41, 37, till en ett åring, och en nyfödd.
Det blev ett par st 36 också.

Igår skulle jag röntga nacken. Det brukar alltid vara en väntan, så jag hade sticket med mig. Tiden går snabbt, och strumpskaften växer snabbt.

Idag har jag huvudvärk, värre än vanligt. Så idag tog jag ljudboken då jag åkte till sjukgymnasten. 
Tänk vad sjukgymnasten gör gott, hon kommer åt mina onda punkter.

2 kommentarer:

  1. Så skönt ändå att det finns nåt som kan ge lite lindring...och kanske slippa biverkningar? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Behandlingen jag får ger tillfällig smärtlindring så det är skönt. Tacksam för allt spm lindrar.

      Radera