måndag 3 juni 2013

Trötta Lisa!

Sova, det är skönt de.
I fredags kväll var vi bjudna till dottern den äldre och hennes sambo. De har fått fint i ordning i den nya lägenheten.
Vi blev bjudna på tacogratäng, har aldrig ätit det förut, men det var jättegott. Desserten var också gott, men jag kunde inte äta den. Kvällen blev tidig, jag var så jädra trött.
Lördagen hände det inte många knop. sov i uterummet hela eftermiddagen. Söndagen sov jag också det mesta.
På söndags kvällen var vi bortbjudna, mannens systerdotter fyller 16 år. Jag var så trött att jag sitter där och somnar. Det var inte kul, tycker jag.
I dag vandrade jag ner till affärens stickcafé. I eftermiddag har jag åter tagit det lugnt.
Sova, sova, sova, trötta Lisa.
 Elsa tog med sig en liten pinne in, för att hon ville det.
Äppelträdet är i blom. så fint, så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar